Odnosi s kupcima i dobavljačima
SVRHA SEMINARA
Zadovoljni kupci su svrha postojanja svake organizacije, a pouzdani dobavljači jedan od osnovnih preduvjeta da organizacija ispuni obaveze prema svojim kupcima. Svaka se organizacija nalazi u dvojakoj ulozi - kupac je svojim dobavljačima i dobavljač svojim kupcima. Norme niza ISO 9000 daju zahtjeve između ostalog vezano i uz odnose s dobavljačima te praćenje zadovoljstva kupca. Norme za osposobljenost laboratorija, inspekcijskih i certifikacijskih tijela također postavljaju niz zahtjeva vezano uz temu ovog seminara.
Svrha ovog seminara je polaznicima pružiti potrebne informacije o zahtjevima normi za sustave upravljanja, o zahtjevima koje kupci i tržište postavljaju i dati im sasvim praktična rješenja koja će moći odmah primjeniti u svome radu.
IZ PROGRAMA
- Infrastruktura za kvalitetu i položaj tijela za ocjenjivanje sukladnosti
- Koji su osnovni, podupirući i upravljački procesi u svakoj organizaciji
- Kako pronaći kupce
- Ocjenjivanje upita i kako napisati ponudu
- Određivanje cijene koštanja usluge
- Izrada cjenika usluga
- Kako saznati što vaši kupci misle o vama, kako povećati njihovo zadovoljstvo vašom uslugom
- Korištenje anketa o zadovoljstvu kupca
- Usporedba s konkurencijom (benchmarking)
- Kako rješavati reklamacije
- Ocjenjivanje dobavljača, odobreni dobavljači
- Nabavno dobavni uvjeti, zaprimanje i pregled naručenog
- Praćenje kemikalija u laboratoriju
- Komunikacija putem Web stranica i društvenih mreža
- Tiskani prospektni materijali
- Čuvanje poslovne tajne
- Primjeri iz prakse
KOME JE SEMINAR NAMIJENJEN
- voditeljima laboratorija, inspekcijskih i certifikacijskih tijela
- voditeljima prodaje i nabave
- voditeljima kvalitete
- članovima uprave organizacije
- osobama zaposlenima u laboratorijima, inspekcijskim i certifikacijskim tijelima
- internim auditorima
- svima koji žele saznati više o ovoj temi
PREDAVAČI
Olga Štajdohar – Pađen
Zaposlena u VN laboratoriju Instituta za elektroprivredu i energetiku, prvom akredi-tiranom laboratoriju u Hrvatskoj od strane HAA. Od samih početaka je vodila pripremu laboratorija za akreditaciju i kasnije unapri-jeđivanje i nadogradnju sustava te proširenje opsega akreditacije. Vodeći je auditor za normu ISO 9001 i autor brojnih članaka iz područja upravljanja kvalitetom. Član je radne skupine pri HZN koja radi na prijevodu normi ISO 9001:2015 i ISO 9000:2015. Autorica knjige „Plivati s ISO-om i ostati živ - Što je kvaliteta i kako njome upravljati u poslovnom i privatnom životu“
Marija Trkmić
Doktorica kemije, zaposlena u HEP-Proizvodnji d.o.o. na poslovima rukovoditelja Centralno kemijsko-tehnološkog laboratorija (CKTL) akreditiranog za ispitivanje loživog ulja, ugljena i čvrstog biogoriva sukladno normi HRN EN ISO/IEC 17025:2007. U postupku pripreme laboratorija za akreditaciju radila je na poslovima Voditelja kvalitete laboratorija. Ekspert je za ispitivanje goriva pri Hrvatskoj i Slovenskoj akreditacijskoj agenciji.
Marijan Povodnik
Jedan od osnivača i direktor tvrtke MIRTA-KONTROL d.o.o. u okviru kojega djeluje laboratorij akreditiran prema HRN EN ISO/IEC 17025 i certifikacijsko tijelo za proizvode akreditirano prema HRN EN ISO/IEC 17065, a sve iz područja tekstila, kože, obuće, osobne zaštitne opreme i igračaka. Na početku je osobno kao voditelj sustava kvalitete radio je na uspostavi, uvođenju i pripremi za akreditaciju prema HRN EN ISO/IEC 17025 i HRN EN 45011 te poboljšanjima sustava. Danas kao direktor i zamjenik voditelja sustava kvalitete aktivno sudjeluje na razvoju i usavršavanju sustava. Traženje kupaca i nuđenje usluga kao i određivanje cijene te briga o naplati njegovi su svakodnevni zadaci.
Download Letak (pdf)
« Natrag